Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, February 17, 2011

Setelah sekian lama.

Assalamualaikum...Wbt.
Sihat? InsyaALLLAH smoga sentiasa sihat,.
saya? sihat...Alhamdulillah.
Pasai apa lama tak update? examination week .
post kali ni takde ape sangat, just nak share skit dekat kalian.

Yang saya SEDIH sangat, kenapa? Sebab Carry mARk teruk
Teruk dari yang saya jangka kan, mula2 saya tak faham kenapa
Carry Mark saya begitu teruk, Sedangkan Midterm saya berjaya dengan
cemerlang, Begitu juga dengan assignment yang lain, rasanya tiada
masalah,

Cuma, Allah tahu yang terbaik, saya baru tahu yang saya tidak hantar
satu Exercise, saya terlupa, saya tertinggal, tak sengaja, Dan
Assignment saya yang terakhir tersalah format, saya tak tahu dan tak
sengaja, tak sangka, saya seorang sahaja yang dapat 'huruf tu' dalam
Carry Mark, yang lain semua nya dapat A,A-,B+ dan B- pun ada cuma kurang sangat
nak kata A- tu ramai sangat yang capai,

Ya Allah, rasa macam tak percaya, subjek yang saya begitu minat dan mahir
telah di cacatkan dengan satu perkara yang tak sengaja.
Sekarang rasa sangat down, apa2 pun saya masih ada lagi Final Exam. InsyaAllah
saya akan lakukan yang terbaik sekiranya Anda semua doakan saya.
mOga Di permudahkan segalanya.

Walaupun teruk mana pun saya jatuh, saya tahu, semuanya ada Hikmah,
Hikmah yang hanya Allah tahu, Rahasia Allah pegang tiada siapa bisa tahu
walau sekecewa mana hati ini. Allah tahu mana yang terbaik untuk hati ini.

Lagi satu, saya tahu, Bahawa saya kini sedang menuntut ilmu,
menuntut ilmu untuk ISLAM, dan saya berada di satu jalan dengan RASULULLAH,
susah payah Rasulullah adalah susah payah saya juga, Dan saya Yakin RASULULLAH
doakan dan berikan syafaat buat mereka yg berjuang di jalannya.
begitu juga dengan SAHABAT2 RASULULLAH, Kepayahaan mereka
kepayaahan saya juga, sebab kami berada di bawah satu jalan
jika saya jatuh SAHABAT2 sentiasa di sisi, mereka wujud di jiwa2 jihad  kita.
Mereka, tinggalkan kita semangat ntuk terus perjuangankan Islam walau pun seteruk mata
kita jatuh, mereka sentiasa di sisi memberikan kita sokongan.

Dan dugaan mereka lagi hebat dari kita, dan atau lebih tepat dari saya .
saya sedar, jalan untuk menuntut ilmu tak pernah mudah.

p/s; mesti semua tertanya2 , teruk sangat ke saya punya carry mark? sampai sedih cani?
jawapannya, YES, bagi saya sangat teruk. C+ saya beritahu anda saya dapat C+ ..huhu..
mungkin sudah lama sy tak jumpe dengan huruf ni, sebab tu macam sensitif sket. hehe...

terima kasih sudi baca. Doakan saya tau. terima kasih anda semua...sayang anda..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3