Pages

.:My Dearest friends:.

Saturday, June 4, 2011

Pub&Pro In My Heart Forever, I promise.

Assalamualaikum smua..
pagi ni aku bangun
terkejut,terkilan, sebab
aku ingat yang taaruf week still ada
dan aku masih lagi biro pub&pro

Aku bangun pukul 8.30 lepas solat subuh
urghh...kene peRgi OR plak kat LY..

tp bila aku keluar, tgk2 adik2 siap2 smua nak pergi nilai
komiti da tak lagi pakai baju TAWE
Ya Allah, aku lupe yang  TAWE da abes.
dan jawatan kita sbg Pub&pro da abes
uwaa...ta tahu aku na cakap pew...

Aku rasa mcm smuanye bru je stat...kite induction same2..hoho...rupe2nye da lame abes... masa meeting nak buat signage la...CFS song la..macam2....huhu~ xley na ingat..aku rindu giler ar saat tuhhh...





Ingat ta time ni biler? kite kat OR 2...atau stad...liminate kan poster
print and photostate Signage...ni la antara kenangan manis giler////sedey kowt !



Giler, walaupun sesak, tp kitew happy malam tuh en...Happy sbb keje da nak siap
Even byk gak poster kene reject ! tp kite still kuat n tolong antara 1 sama len...huhu..sebak da aku nulih ni


time dalam stad malam2 buta tu bleh lagi kitew practises CFS Song,
Selama ni aku tak rasa yang CFS SONG ni special..
I gOt nothing when I sing It
tapi bila lepas kite nyanyi same2 lagu ni bg satu kenangan yg special sgt2



looks kite masih lagi bertungkus lumus ntuk wat keje ni...
walaupun da malam
smua bg keje same
Ya Allah rindu nye



Korang ingat tak gmbar ni time bila? time malam tu jugak la
kite nk pi tampal poster
disebabkan kite ni biro pub&pro so..mmg keje nak bergamba je la
or mencapub pro..hehe....seyes..rindu giler kat korang....
uwaaa...!!!



huhu...best giler time ni....tmpal ramai2.even ramai org komen kite xjage ikhtilat ke ape ke
bUt still, Allah izinkan kite ntuk merasa wat keje same2 gini

Guys,even time ni aq xsehat, tp korang yg kuatkan aku ntuk trus menampal
and siapkan keje kitew


Ingat tak ape yg kite pegang tu? papan tanda en
lepas cat2...last2 adik2 guna jugak hasil keje kite
and xkan berjaya kalao kite tak wat same2


ni? time meeting usher kan? yang masa ni syaqim yg handle
yg tu Encik Faizol, bos kite..korg ingat lagi tak ni?

aku takde masa korang buat ni? :( 
tapi mmg aku xbyk menyumbang pun...aq bangga dapat
satu grup ngan korang , ajar aku byk benda

Still malam2 seterusnye kitew wat keje
sebelum tawe brmula
spya tawe akan datang nanti tu
kita dapat berikan yg terbaik

Oh guys..I loVe you so much  :(

time ni kita practice CFS song,
masa ni aku nyanyi dengan puas hati sampai tersasul, maaf tau
mesti korang penat giler, tp sweet ah...xleh lupe ar mende2 yg kitew wat same2 dalam OR

at the begining of TAWE..ni jadi usher...kite mmg usher yg baikkan?
ce tgk gambar ni..ramah mesra gituh..dengan Syahmi, usamah and JM ::) 

Ramai kan dak2? pergh..mmg la penat nak mengurus, lagi2 kita ni usher
macam2 karena mak ayah, atok nenek, adik2, or abg2 kita jmpe..
smua ajar kita satu mende baru

tgk la ramaikan adik2 baru kita


ni bdak2 pmpuan.rasanya engine je kot :)

ha..this is our majOr. CFS song
best..aku suka ..sbb masa ni..kita sama2 berpaNas..smta2 nak aja adik2
smua skali turun.. dan bg keje same
ntuk latih adik2 CFS song :( sedey la..
CFS sOng sangat berikan byk makna pada aku skrng..xlagi macam dlu

Mimi ngan Syarifah, tiap kali CFS song msti kne berpanas kan? 
huhu~

Nice..suka gambar ni....siapakah barisan di depan tu kalau 
bukan PUB&PRO

then, our best HEAD COM.
Encik Faizol..
rindu la nak dgr Faizol membebel.
kata2 smngat dy
teguran2 dy..susa nak dapat ktua cani dowh!!



kenal x ni time bila? farewell party
paling best
paling sedey 
paling kenyang :P 

Saidah , ASST HEAD COM TERBAIKKK...
rindu kata3nya
senyuumannya
semangatnye..
pi Nilai jgn lupew kami dak Pj ni ea.. huhu

huhu..ade KFC lagi..syok la..rindu2

SWeet gamba ni..smua ada dalam ni....best keje ngan korang
sporting, 
and baik (ikhlas ni tau) susa nak jmpe teamwork hebat macam korang..
seyes, bersyukur sangat2

kek ! satu surprise ntuk ketua kite..pejO..

ni aku...Saidah....dan MAI..
kami suap Assistant Head Comp Terbaexx

Muke beliau sedang terHaru :(

ni Faten, mai, Sharifah, Mar and EzATI...
begamba je keje depa ngan kek ni...
best..rindu korang la..rindu kecoh2 korang..huhu

erk..perlu ke aku komen..
Anas&Syaqil
BFF :P 

Izzati, Saidah and Aisyah
huhu...rinDu2 kalian KrN aLLAH

hehe..ni kenal x sape?
kuntum? bukan la...kite punye
PM-Perdana mEnteri
berjiwa rakyat
ceria 
baik 
penyabar
dan 
kuat smgat dan berikan smgt kpd org lain
He is a good leader..
bertuah aq dapat ktua cam ko..

SHariFah yg coMel, Mar Cun~ Liyana coMel and Wan CUn~
mybest Group Work
my best partner
my best friend forEver iNsyAaLLAH

Still, candid, Faizol aNd PM..sYAHmIE

And ntuk yg terakhir
aku moHon maaf lagi skali 
untuk smua kekurangan aku
sbnrnye aku byk lagi kelemahan
tp bila dapat sahabat macam korang
dapat menampung kelemahan aku

and thanks for everythiNg
korang ajar aku banyak benda tentang kehidupan
persahabatan dan sebagainya

and sorry, gamba kita ramai2 aku lom ade lagi
ti aku amik kat nazu..so tak ckp org ramai2 :)
ape2 pun..
syukr kepada Allah krn pertemukan kita




Special thanks to my PUBLICITY AND PROTOCOL BUREAU.

FAIZOL
MUAZ
ANAS
SYAFIQ
SYAQIL
SYAQIM
SYAKIR
AZHAR
AZWAN
USAMAH
IRSHAD

SAIDAH
WAN HUSNIAH
MAIZATUL
MARINI
MIMI
AISYAH
AMIRAH
SYAMIL SOFEA
AINA
IZZATI
EZZATI
SHARIFAH
AIN
NAZURAH
FATIN
HAYATI
WAHIDA
HIKMAH
K.HAZIRAH
SHUHADA


and Special to our Committee staff
Bro Fadzil
Mdm Mimi

4 comments:

  1. 1st bace entry esyad. as i said tadi, aku nangis. then bace yg ko plak. aduss....menitis air mata lak...sedey..i'Allah aku akan post entry macam nie gak...nnti ko tulun link kat group kite eh...

    ReplyDelete
  2. huhu..okeh ajue....bila la kesedihan ni nak ilang eak? agak2 brapa lama demam rindu cani? harap2 ukhwah still fresh sampai bila2 insyaALLAH.

    ReplyDelete
  3. i'Allah....nanti busy kelas nanti hilang la rindu nie....

    ReplyDelete
  4. huhu~ lau bley jangan la ilang trus..smoga Allah terus kekalkan FRESH nye ukhwah kita krn Allah...teruskan berdoa ntuk kebaikan kite bersama....lagi best kalao semua FAMILY PUB&PRO ni jadi "KAWAN" kiteww...huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3