Pages

.:My Dearest friends:.

Friday, May 20, 2011

.:EPAL BESAW:.


or, In english we call as BIG APPLE
entah..sejak bila tah aq tergila2 epal besaw ni...
ni Antara jenis2 donat di big apple....muahhzz


Nampak x ni? ni nama dy CALIFORNIAN ALMOND
FEBERET HAKU.

then, beside aku suke makan
aku pernah la berniat nak blanje 33 org anak murid aku makan big apple
nak aku kira
jap...satu RM2.50
darab dengan 33...
ha...cuba lah krahhh

fuh~ xkaye aku nak blanje budak2 ni..tp tu impian aku la
dorang suke ke xsuke ke xtau la plak..
yelah...anak murid sendiri ni..
sayang kot..nge~

plaja2 smtt, t cikgu blanje deh~

sebelum tu
ADE SAPE2 NAK BLANJE AKU BIG APPLE TAAAKK??
nak pilih? tekan sini

by
ana hafizah

5 comments:

  1. insyaAllah nanti kalo ade jodoh kite jumpa, akak belanja k..hehe :))

    ReplyDelete
  2. memang syok layan big apple.. tp kalo kne 2 3 biji, dh xleh blah kot.. haha..

    ReplyDelete
  3. kak kema ; seyes? tau x,..big apple ni tambah2 sedap giler kalau ade orang blanje~ mwahaha...i am waitinggg

    ReplyDelete
  4. ko dah terpengaruh dengan orang la...haha..sebab 2 suke bangat..haha..alien and pinna cino..hua3...

    ReplyDelete
  5. to kak long~ elleh..padahal lama dah...org rasa umi pun dah terpengaruhhh..kui3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3