Pages

.:My Dearest friends:.

Tuesday, August 16, 2011

Projek lagi~

Salam
Seperti biasa,
projek tak habis2 
even di bulan ramadhan,
kaLi ni, xde laH gempak sangat
but nak buat tu syeikhh..mmg lah

ape2 pun..Ini hasil nye~
Allah itu Ya Wahhab, aku buntu gila, DIA mai Bantu :D

Hak ni pakai PENCIL COLOR
FUH~ Jenuh gak nak buadd~
aKu dah xreti nak wat cane~ g2 laaa


 yang belah kIri tuh yang CONTOH, yang kaNan tu aku punYer


perg..buruk3.. asaL siap aaaa

USING CHARCOAL, atau ARANG, heh~ 


Ha, ni jam,~ yang kiri tu actual lah kan


Perggghhh..susah beb nak kasik jadi camni~kaki xde sebelahh..hoho


Syukran ALLAHHHH..

2 comments:

  1. subahanallah, berbakat sungguh kakak saye ni :)

    ReplyDelete
  2. Allah...mana bakat nyaaa..xnampak un,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3