Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, October 27, 2011

Ucap besday dalam Fb??

happy birthday tu yu...
selamat hari jadi~
sannah helwa
senghil chukka hamnida~~
slamat ulang tahun kelahiran..

Slalu, bg orang yang ade FB,. mesti pOst kat Wall member2 dy yang merupakan birthday gurl or bOy...

kadang2 aQ rase...bagOz gak FB ni..daripada lupe birthday member..tetibe jadi ingat...means...tau la..bukan ingat pun..lagi la aku ni style mmg tak ingat nombor2 ni...fail!

dulu, masa bru2 ada FB ...aku exited giler nak ucap2 besday org...even yg tak kenal pun pi gatal gak wish,,~~ bgus la kan? but lately..aku da tak wish da..even bespreng aku sendiri..i mean kawan yg rapat ngan aku la....

came on guys~ berjuta2 orang (kalau feymes la) wish kat FB tu...kadang2 lau Aq wish pun..dier bace2 gitu jer....paling koman pun "LIKE" or ok sket "THANKS" ....sia2 je aku wish doe

bukan maknanya aku tak mau wish...but I prefer via MESEJ...bukan INBOX FB laa...mesej kat handphone dyer~

aku pun lebih appreciate orang wish by CALL ker..or MESEJ kata2 pun dah ckup..or lagi best..buat POST kat BELOG pasal birthday haku....haha.bru special beb~~ alalalala..bukanye aku nak macam tu... tapi tepuk dada... tanya diri korang...

suke ke kalau orang yang kite WISH tu...just like jer..MEMANG la pada hakikatnyer dy appreciate....TAPI kalau KAU tak wish pun ...ADE DIA PRASAN ??? ~~ DIER tak kesah pun lah der

So, nak tunjukkan smangat korang nak appreciate member korang nyer baik la korang CALL....or segan sket..via SMS pun ok derr

ni la jugak MASALAH FB ni.....wat sambil lewa jer ngan bday kawan2 kiter.... ala..da post ok la tu

but ..ade juge yang STAIL mcm sensitif sket tau..yang jeniz..TERASA giler2 lau member dy just post

"hb"

"bday"


>.< ..

facebook..facebookk....susah la kau ni..
ape2 pun....

THECHOICEIS in YOUR HAND...

ni just my private opinion oke...lau xstuju~ ske ati la..xkan aku nak pakse plak en? ^__^

ok..syukran for reading....have fun with IBADAH....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3