Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, May 3, 2012

My not officially studio

Assalamualaikum~
hye, 
pada tanggal 2-4 April 2012, baru2 ni
IDEA SOCIETY, telah mengadakan satu event

IDEAFEST

so, di dalam kesempatan itu, aku pun
suggestlah untuk bukak satu mini studio photography~

Like  photoshoot la en~

Mybe korang xtau lagi yang aku ni gila photoshoot
gila DSLR walaupun aku xbrape pandai..LOLOLO

and aku sgt EXITED~okeh

so, aku pun try la asah bakat yang mungkin aku ade~~~
but Im not alone, ade geng la~

tudiaaaa 

LOL

so, here are those pictaaa~~

EnjOy~
















So, aku teringin nak amik Photography as my Minor degree nanti
pastu kerja~
wOuld buy sOme expensive DSLR

aku tau mende ni dunia je semata2
xsalahkan...? sekiranya aku nak jadi

MUSLIMAH PHOTOGRAPHER? :)

doakan saye insyaAllah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3