Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, May 3, 2012

Graduate dah? 0.o

Hi, assalamualaikum..
tak jawap dosa,
kalau jawap sayang~

Alhmdulillah..first of all, aku nak bgtau yang AKU DAH GRAD~ bukan degree pOn~~ tp matriks~ er...Centre for Foundation stadi~ LOL

Cuti sampai bulan 9..
lepastu bru aku sambung balek Degree in Applied Art aND dESIGN
insyaAllah kalau dapat ler~
pastu aku akan membesar, dan semakin tua disan~~

hurgh
woah...lama gilak en?

so, aku bercadangan nak kerja..
kerja apa?

entoh ler..

tengok la gane rezeki :)

tp aku nak merantau satu duniaaaa~ (kalau ade duet larh)

-_-
anyway. aku ade portfolio lagi neh~ sucks sikitlah

doakan aku :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3