Pages

.:My Dearest friends:.

Monday, August 13, 2012

I am degree-student-to-be InsyaAllah

Assalamualaikum. salam 24 Ramadhan 1433H. bersamaa dengan 13 August 2012.
hari ni, 
aku berjaya accept offer letter,

apa?
ye, aku nak sambung blaja dah..hihi
Alhamdulilah...
tak caya?
tengok ni~


ha..dah percaya? its my name kan?

so, aku dah official jadi~
bakal~ student di sini

Bachelor of APPLIED ARTS AND DESIGN (HONOURS)
kat?
KULLIYYAH OF ARCHITECTURE AND ENVIRONMENTAL DESIGN (KAED)
IIUM GOMBAK~

well, mesti korang tertanya-tanya kan? apsal lah aku lambat sangat dapat accept offer letter?
FYI, aku resit...resit apa? xpayah la tau..aku dah membebel panjang dah kat post sebelum ni~

and,
aku kat sini nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada~
semua lecturer2 ku yang mengaja aku tyme CFS dulu~


Brother Rifzal 
Mdm Ros
Mdm Ju~
Brother Amir
Brother Rahman,


dan semua2 lah..lecturer at AED department tu, termasuk brother Hisyam
Head of department

yang byk bagi sokongan pada aku~

tak lupa pada lecturer2 English aku~
starting level 4,5,6. dan resit pula~~ opsss~ (kantoii)

dan lecture arabic~BTQ,RIM,FARDHU AIN~

makcik2 cleaner, abang2 IP, mak guard dan pak guard~

smoga Allah mbalas jasa kalian <3

dan menjadikan aku sokrang insan pada hari ni (cewaahh~~terharu ni tau)

dan Alhamdulilah, syukur sangat2~

kos yg aku dapat ni, memang kos yang aku nak sangat2~

nak tau apa kos ni?

nantikan dalam post2 merepek aku akan datang okeh~
jadilah pembaca setia untuk mengetahui perkembangannnn hidup aku  yang baru

BERMULA DI GARDEN KNOWLEDGE AND VIRTUE

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3