Pages

.:My Dearest friends:.

Wednesday, May 15, 2013

Random


Just a random post. aku tahu takkan ramai yang baca blog, mula2 Twitter agak privasi, tapi entah kenapa akhir akhir ini twitter semakin tidak lagi privasi.

dengan twitter, boleh bergaduh, boleh putuskan sillaturahim. aku dah penat nak bergaduh.

kadang2 aku fikir, aku dah 21 tahun, tp still gaduh macam aku zaman2 skolah dulu, tp dalam bentuk lain lah, makin byk pulak ujian.

aku tahu, bila aku ada banyak sangat masalah hubungan dengan manusia ni maksudnya aku kena cek balik hubungan aku dengan Allah, kadang2 aku nak solat cepat2 ja, doa pun pendek2 ja.
,
bila aku ada problem, kemain aku doa lama2 sujud lama2, and kdg2 solat sunat lebih2, time aku happy. takde pulak nak mengadap tuhan sampai mcm tu.

okay, aku kembali balik kepada blog sebab ni lagi privasi kot, sbb dah ramai yg tak layan blog. and skrg ni people semua jadi busy body. busy body yang sangat annoying

people jadi bermuka2, people jadi tak ikhlas bila berkawan. itulah keburukan laman social,. yang dulu aku pun agung2 kan. skrg tengok, dah takde spa nak baca benda yg panjang2 mcam ni.

Actually, I just want to say.

if you have a feeling for someone, just tell them, confess. kalau taknak sudah.

maksud aku, tak rugi pun kalau kau luahkan perasaan tu, at least dia tahu.

tapi kalau kau rasa, ia akan mburuk kan lagi keadaan baik kau diam,

dia just untuk kepuasan hati kau,. at least bila kau dah luah kau bleh tahu expressi dia, so done! kalau dia terima, Okei, kalau dia reject pun takde masalah,.

sbb rasa yg kita rasa ni anugerah Allah. just put it on a right place okay.

hey, aku pun pernah kene reject,hmm... yelah, aku ni sapa suruh gatal ulat bulu sangat. sapa ntah yang reject aku?

bagi alasan mcm2 taknak aku. gila. cakap je lah kau taknak aku jadi teman hidup kau. kan senang.

ni putar2 belit ayat. puii.

eh2, kalau nak reject pun, biarlah beradab okei.

random betei post aku kali ni, ermmm..lagi aku nak cakap apa ek?

okei , aku skrg tengah dalam minggu portfolio. dan banyak giler benda aku nak kene tacap and re-do, lagi2 project dua aku beg tu masuk pertandingan, so nak kene collect sketch, nak kene sketch lawa2 sket bajet2 pro. untuk lepas di peringkat saringan.

Aku tak tahu apa yg Allah aturkan untuk aku, tiba2 kena masuk pertandingan. kalaulah rezki aku ada, dapat lah aku beli sbijik camera dslr kak long aku yg aku hlangkan.

dan sbijik gitar juga yg aku jugak hilangkan.

ada hikmahNya, kalau aku kalah pun, at least aku ada pengalaman masuk pertandingan ye dak? daripada yang tak pernah masuk lansung~

salam alaik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3