Pages

.:My Dearest friends:.

Friday, May 10, 2013

something that I cant help

Orang tanya saya. Tak rasa sedih kah atas apa yang berlaku?  saya senyum. Apa lagi yang mampu saya jawap. sedih memang sedih, tapi benda dah nak jadi, saya yakin Allah pasti ada sesuatu nak tunjuk kepada saya, mungkin dah tunjuk, cuma saya yang masih buta. terhijab dengan dosa-dosa selama ini .

Aku ada share dengan kaklong pasal ni. kak long cakap, same thing happen kat dia.

bila ada seorang lelaki, datang tergila-gilakan dia. and then, ada banyak perkara yang tak dapat kita ungkapkan, tiba2 broke up mcm tu saja. cakap tidak. dulu rapat.

she said.

memang kadang2 kita rindu, kadang2 kita rasa sakit di hati ini. kita pun tak nak perkara ini jadi macam ini. tapi along pernah mintak kat Allah. moga jauhkan dia daripada along. Tapi along tak sangka dengan cara ni Allah pisahkan kami. jauhkan kami,

Along pun dulu slalu persoalkan, why in this way. kalau boleh along nak tarik balik doa along yang termakbul tu supaya Allah kembalikan balik semua macam dulu.

but they. Everything happen for a reason. People walkin , and walkout in our life is a gift and test from Allah, for us to learn something about life.

but hey. I know u loved him. walaupun kau takkan mengaku, but I know then..That how I felt that time. namun, perasaan suka hanyalah mainan shaitan. kau suka dia cara dia suka kau. sbb takkan ada org lain yang mcm dia lagi yg tergila-gilakan kau, and sanggup buat apa2 untuk kau. never. org mcm tu akan datang skali je dlm hidup kau.

dan aku berfikir panjang jugak atas apa yang terjadi.

semua Allah da atur. aku perlu akur dan yakin.

walaupun agak berat semua ni untuk aku terima sbb perasaan tu dah makin dalam. every night I was cried for all this mess.  kadang2 aku mcm susah nak terima dan redha.

apa2 pun yang aku rasa sekarang, apa yang aku buat sekarang, not going to change anything at all. this is how Allah slamat kan aku daripada fitnah2 akan datang. This would be better. aku cuba buat pro cons dia. dan ini lebih baik untuk aku dan dia.

biar dia dan life dia. aku dan life aku.

takkan seperti dulu lagi. never. but. how  I wish kami baik mcm dulu. wish.hanya tinggal harapan yang punah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3