Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, July 8, 2010

.::to find the perfect life::.

                                                Hye guys,,i am very sorry...

                                                        coz..i m not busy..but..i m just...

                                               hurm...wondering.....

                                                      and still in misunderstanding...'

                                              what i m talking about ???...


A BORING DAY CREATED BY ME..

630 I am wake up, then bath,.,,solah Subuh...

8 am'  go to class,,,

 solah zohor...

class again...

then..blaa...blaa...'

What a boring Life....I repeat my schadule without any schadule...erk..yeahh..whatever....


SEARCHING A PERFECT LIFE

seandainya hidup ini kekal selamanya....'
saya juga tak tahu ape tujuan saya hidup..
'seandainya saya di berikan peluang untuk memilih jalan hidup..
maka.sudah pastilah jalan yang mudah saya pilih...hidup yang penuh kebahagiaan dan sebagainya....

Tetapi,
kerana itulah sering di tanyakan oleh beberapa manusia dalam sedar atau tidak sedar,,,,

"dari mana kamu datang...apa tujuan kamu dan kemana kamu akan pergi....?"

soalan2 ini  membuat saya terfikir....dan kehidupan seharian saya...apa yang saya menyumbang???

Rasulullah..dalam setiap detik kehidupannya di penuhi dengan perjuangan di jalan Allah...even Rasulullah sebenarnya Maksum...namun..itu tidak 'menjadi penghalang kepadanya untuk menjadi hamba yang bersyukur........

masya ALLAH,,.,,

tak tahu,...baiklah..saya ceritakan..saya...
nak jadi arkitek...

dari CFS IIUM saya belajar selama 2 Tahun...'

kemudian sambung ke main camp...or mana2 inshaAllah...dalam 5 tahun maksima...

dan seterusnya mybe baitul muslim atau di teruskan dengan master kerja dan sebagainya,...

jadi..apa sebenarnya jalan pengkhiran saya???????

sejak kebelakangan ini perkara2 seperti ini sering terfikir dan terlintas perkara2 seperti ini...ia seperti menganggu fikiran saya sebenarnya, dan saya gagal menumpukan perhatian dalam pelajaran.. sampai ketahap ini sudah saya melangkau.

mybe ade certain person akan cakap..."perasaan cuma...kadang2 ia menjadi permainan syaithan,,,"

ya..saya juga berfikir seperti ini. tapi..sampai bila saya mahu deny semua ini??

alrite..saya akan terus cari jawapan..sampai saya bertemu juga hari tersebut,,,,,'

hari pengembalian di cc Allah....


MasyAAllah...

Astaghfirullahhh3x

'






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3