Pages

.:My Dearest friends:.

Tuesday, January 4, 2011

.:ToDay Is Hectic:.

Assalamualaikum~
whOa...Today is really Hectic and Exhausted day..
today ..I Finished up the Bulletin
and also the magazine. 
Alhamlulillah~Everything was done.


Can I speak Malay? Haha..

sebenarnye, Hari ini, ada kelas pagi daripada pukul 8 sampai 11 pagi, tapi dah siap2 pergi kelas, 
tiba-tiba Madam pulak takderk...so, kitorang balik la..
cadang-cadang nak jumpa Advisor bureau kitorang ...Madam Noradilah, tapi pergi-pergi dia takde kat
Office dia..agaknya ada kelas.

dah lama rancang nak pi tampal gigi, memandangkan takde kelas. so ingat nak gi la filling tuh/
datang2...tgk tampal besar2...NO DENTIST TODAY ..haih~ sume benda tak kena hari ini.

then balek2...siapkan buletin ./
Untuk pengetahuan korang, Buletin ni adalah buletin bulanan yang kitorang kena keluarkan untuk semua resident mahallah khadijah. so, nak siapkan satu buletin tu nak dekat brape bulan kitorang workingout skali...
haih~susah2...tapi...tadi baru siap2..seyes.. tadi baru siap..alhamdulilah

saye terpaksa mengadap laptop kesayangan saye ni selama 5 jam tanpa henti..non sense kan? tapi nak buat macam mana? tanggungjawap..orang lain pun ade tugas dia masing2 kan? cuma yang ni jela tugas saya..
perghh..rasa macam juling jer mato ni hah !!

Okeh..tu len citer..ni MAGAZINE..majalah..
ini adelah projek groupwork untuk kumpulan dalam subjek bahasa english ktorang, so. kena produce majalah la..ala..macam majalah yang jual kat kedai tuh~kan? macam tu la..sbijik kene buat.....tapi kut pandai korang ar nak buat macam mana pun...asal nampak lah sikit macam majalah

so tadi saye dan salah sorang ahli kumpulan saye merangkap rumet saye...kitorang pergi pRint kat luar darI UIA memandangkan UIA ni takde print lawa2....bukan stakat takde print lawa..print colour pun takde..hahh//ape..korang ingat UIA Ni bagus sangat ker..menyusahkan ade lah. dan hari ni jugak merupakan hari selase....boleh kuar gi pasar malam..so alang2 dapat kuar tu..ktorang gi PRINT skali

PRint PunYer Pasal

Nak pRint..tetibe ade problem pLak..Auntie tu marah ktorang sbb salah susun muka surat la..menyusahkan la..ape lah...ni la..tu la..adey~ susah2..

lepas tu..takde font..nak kene install pulak font..pastu dy cakap saye tak convert kepada PDF..haii~mane la aku tahu PDF tu ape...ROomate aku macam taU..tapi dy tak btau aku pUn..ngan dy2 skali marah aku..padahal penat2 da aku buad..tapi takperk...Cool jerk Okeh..

Gane2 pUn..Auntie tu ttp buat jugak...banyak plak silap Print..so kitorang kene bayo ganti ruGI..aIHyakk..sengal~ habis duet melayang..

AlhamduliLah...siap agak....tapi mmg syes aku cakap..Buad macam nak mampus !! penat giler !! tensyen giler...!! dan dah nak jadi giler dah haku nih~

EH..sebelum tuh..

Tadi sebenArnye Hujan ..lebat giler..so ktorang redah ar Hujan tU...semata2 nak print Magazine ni..:) 

Actually..sbnarnye saJE AKU nak citer..coz hari ni mmg aku penat giler....hanya Allah jer yang tahu~ orang lain cakap aku ni saje je lebih2 buat penat..padahal mengadap komputer je..xgi mane2 pOn

Oiiii.........!! cube ko mengada laptop lame2..then wat kije mengEDIT...dengan internet yang lembapnya..aku bet korang tak tahan..korang giler agaknye..sedap mulOt je cakap ....lepas ni try ar..skali Allah uji baru tau ,...menagis tak berlaGu ar kO.. !! :( 

oK..By the way~ dah baca...simPan dalam ati sudah..saje jer kali ni aku nak buat luahan..
nak bace ikut ar..xnak bace sudah..brambus,,

sory...penat giler..so ayat kasar...
MAY ALLAH BLESS US...

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3