Pages

.:My Dearest friends:.

Tuesday, September 20, 2011

aQ tak Pasti laa~

Salam, pe habaQ smua, harap sihat2 blaka.
well, saya sedang menyiapkan final pRojek..nanti la saya masukkan gambar ^^
skrng, tak mau cakap pasal projek, skrng sy nak cakap tentang saya! (OMG..boring GIla) lantak la
korang nak baca ker xmau...aQ tak kesah..but if korang nak LEARN SOMETHING from my eXperiEnce..
amik la bnyk mungkin yer..Coz aQ pOn tak citer sajer2..ade la pengajaran yg aQ nak sampaikan..

AKU

sejujurnya, aQ nak cakap yang aku dalam alam maya, agak aktif la...kiranya dalam FB keR YM ker, blog ker, agak aktif lah kan, dan aku dengan INTERNET memey takley di pisahkan even satu hari pun.. reason? I dont know why,

so, aQ bley buat ape saje dalam alam maya tuh, dan aku suka nasihat2 dan jugaklah perli memerli DLL. selain tu, mmg aQ ni boley la di katakan 'peramah' dalam alam maya tuh...boleh la kan~ dari sepi terus...that's y la aku aktif berfacebook , walaupun FB tu dah berkurun lama dah..tapi aQ still exited..xley tinggal dah..harey2 kenew bukak seyh...

MASALAH AQ

1) dalam dunia reality- aku takdelah seperamah yang di sangka macam dalam FB tuh, lagi2 bila berjumpa dengan ORANG YANG MEMANG AKU KENAL DARI FACEBOOK tu sendiri, which means, aku tak pernah jumpa dia, la awal2..aku jumpa dalam FB jer dulu....

Eg : adik2 dalam grup IIUM 2011/2012..mmg aQ baex gila dengan depa. dalam FB la..bila jumpa..aku macam speechless and...aQ xtau kenapeww...ngan kawan2 aQ yang len..boley jer aQ insane2~ huhu

2) Menjadi kelemahan -- so, bil aQ dah detect macam ni, terus aku dapat tahu kelemahan aQ di situ, ye..kelemahan aku ialah untuk berhadapan dengan orang REALITY sbb aku dah terbiasa dengan alam maya...so, aku punya PR jadi sangat2 kurang.....seriously...aku jadi macam..OVERACTED...sometimes pelik.... ni ke ? puncanya? FB membentuk attitude...ntah..

3)  HABLU MINANNAS-  aku jadi cemburu dengan orang yang PR dy memang bagus,,,dapat rapat dengan adik2 ~ boley SLOW TALK...~ FAST talk....ntah..aku rasa, aku ni lah manusia yang TAK PANDAI JAGA HUBUNGAN,  Bagi aku..susah nak tecle orang biar SUKAKAN aku....bukan lelaki la..I mean...aDIk2 or SAhabat2. aQ tak reti nak bergaul..ntah kenapa...aku rasa selesa dengan kawan2 yang dah lama kenal aQ..so,.,which means...aQ ni memang susah nak dapat kawan satu hari nanti~

4) OVER--- kasar, Ganas, tak sOpan , mengada , GEdik , deGil, Nakal, meluat , Dammnn... ape lagi..~ ce try la describe aQ lagi T_________T

SOLUSI--?

blom ada! sekian. sapa2 nak bagi suggestiOn?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3