Pages

.:My Dearest friends:.

Wednesday, September 14, 2011

Maafkan aQ

Salam, dah lama tak update blog, rasanya, dah lama sangat2..
tapi kali ni, saya datang bukan dengan design2, tapi dengan satu luahan, bukan saje nak menunjuk2..tapi..erm...ntah..ni blog aku..skew ati la kan? huhu......
sejak akhir2 ni, saya di hantui kembali dengan rasa teringin untuk "tukar kos" atau, kali ni lebih teruk lagi dengan " tukar u"

dulu masa zaman skolah, saya slalu tukar skolah jugak, sbb saya ni "cepat bosan" hurm..saya pun da bosan dengan sikap "cepat bOsan" saya ni. Kadang2 ia boleh jadi baik, kadang2 ia boleh jadi tak baik.

jadi saya dah sangat biasa dengan "Culture ShOck", 

cuma "sekali lagi" saya menghadapi konflik diri yang saya sendiri pun tak boleh nak selesaikan.. hanya Allah tempat pergantungan.

saat2 begini, saya dah tak kenal diri saya, saya tak tahu bagaimana, dan sehingga ia memberi kesan kepada orang sekeliling saya, saya rasa bersalah.

maafkan saya sahabat2 , andai sejak kebelakangan ini, perangai saya jadi lain dari yang lain , itu kerana, saya sendiri pun tak tahu kenapa, saya sedang mencari diri saya sendiri, dan kadang2 ia menjadi satu masalah emosi sehingga saya tidak sedar tindakan saya kepada orang lain

buat sahabat2 Rapat....dan orang2 yang sentiasa berada di sekeliling saya. maafkan saya... saya masih lagi dalam proses pembentukan diri, walaupun kalian sudah berada dalam  "proses" penghebatkan diri. saya, masih lagi disini. mencari diri. dan perbaiki diri

adakalanya, saya kalah dalam emosi , dan saya kalah dengan diri saya sendiri, saya hanya ada Allah...

sahabat2, andai kalian tidak boleh tolong sekali pun, saya memerlukan kalian dalam hidup ni, untuk meneruskan perjuangan dan perjalanan hidup yang saya sendiri takde petanya. 

andai kalian tidak boleh berada disisi skali pun, please,....jangan sisihkan saya, dan jangan buang saya..maafkan saya..maafkan...maafkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3