Pages

.:My Dearest friends:.

Tuesday, August 5, 2014

catatan UK&PARIS 2 : kak laili and necklace rm5k

catatan UK&PARIS : adelah benda wajib aku kena buat sbb dah janji dengan umi . krikk krikkk krikkk

Pertama sekali aku assume takde orang akan baca penulisan ni, so, aku akan buat gaya aku dan diari aku sendiri je. tapi, kalau korang baca jugak , aku mintak maaf atas kata2 dan kebosanan yang berlaku sepanjang penulisan ni. tapi aku yakin sangat lah. korang takkan habis baca pon. kah kah kah! whatever!


Kak Laili and Necklace RM5K. 

daripada kisah tiket flight yang banyak sangat conflict tu. ada sampai satu tahap. nama kaklaili tu tak di masukkan. maksudnya macam. option saja.

kaklaili sama ada bleh pergi or tak bleh. so. aku pun cuba sedaya upaya dengan maklong skali cuba jugak masukkan nama kak Laili dalm senarai perjalanan tiket tu. 
and at last. dapat jugak. alhmdulillah.

masa kat KLIA tu. tengah tunggu nak masuk flight. tetiba nama kak laili kena announce. and u know what. ktorg dah macam gelabah ingatkan apa ntah. tapi tadi check in macam smua okay ja. 

ktorg intai2 nampak kak laili pegang envelope and pastu ade org tgkap gambar dgn dia and. lepastu dia sengih2 dengan muka merah . rupa2nya. kaklaili menang CUSTOMER BERTUAH (gitu la lebih kurang) rantai harga 5 ribu baqhang.





muka eksited kakleli



pehh. bleh buat mas kahwin. hahahaha. 

semuanya rezeki Allah Ya Razzaq. kak laili ni pekerja paling setia maklong. keje daripada sekolah maklong di bukak sampai lah beberapa cawangan skolah maklong dah di tubuhkan, smpailah sekarang maklong buat syarikat travel. so. so


inilah Hadiah daripada Allah.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3