Pages

.:My Dearest friends:.

Wednesday, January 27, 2010

Alhamdulillah

Kenapa? hari ini 27 January 2010, alhamdulillah..saya berjaya buat satu blog, dah lama sebenarnye, tapi belum sampai seru lah katakan.. yelah..saya teragak-agak jugak nak buka blog ni. kena fikir masak-masak dulu, lepastu istikharah dulu, memanglah kita pandang simple je mende ni, tapi bagi saya ini adalah satu medan perjuangan di mana saya akan rakamkan kehidupan bersama TUHAN saya di sini

Mengapa Aozora?apa makna nya. Aozora bermakna blue sky, ia dalam bahasa Jepun. kenapa Bluesky??kerana ia adalah ciptaan tuhan yang saya kagum, bukan hanya pandang langit, tapi cuba bayangkan ciptaan di sebaliknya. hurmm.... saya belum bersedia sebenarnya.. tapi sampai bila lagi harus tunggu. saya mahu cipta juga satu blog yang mampu membawa harakah.. yang juang tinggi, macam blog2 islamic yang lain. itulah harapannya. doakan saya berjaya. semoga Apa yang saya lakukan ini berada di bawah keredhaan Allah..Ameen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3