Pages

.:My Dearest friends:.

Friday, May 6, 2011

.::dier Mai folowes::.

Assalamualaikum..
hehe..
tengok tajuk pun da tau..
tak tau nak cakap pe..

cume nak wat announcement
yang followers aku da sampai 100 lebih..
mesti korang cakap..ala sratus  je pun..

memang la...tp tu pun dah cukup byk bg aku..sebab blog aku ni bukan best sangat pOn..
tetibe ramai en..huhu..aku tak tahu sebenarnye ape penarik daya
korang follow blog haku

jadi skrng..aku nak korang yg follow aku ni..tinggalkan komen
yg korang paling suke post aku yang mane
aku pun kompius la..
kalau suke yang "STORY" aku boleh wat banyak2 lagi
kalau suke yang "CERPEN" ...erk.....aku bleh sambung lagi..haha

anyway..harap sangat dapat share ilmu byk2 dalam ni
lau bleh aku nak byk2 org wat sesi soal jawap kat sini
bRu gempak..
(sorry..high demand lak..kui3)

lagi satu...
MEKASIH yer.. :)
so aku hadiah kan korang tarian ni..hak3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3