Pages

.:My Dearest friends:.

Friday, May 27, 2011

.: Just wanna say:.

Assalamualaikum..
petang2 cani en,
dah la bz,,.byk lagi keje tak settLe
tapi aku rileks jap..
coz ade mende yg ttibe je aku terfikir

sejak keblakangan ni
byk mende yg aku suka..aku xdapat nak buat
ok..contOhnya...aku still nak teruskan dengan debate..
mmg aku minat debat melayu..tp keadaan xmengizinkan
atau lebih sedap lagi..Allah yg tak izinkan..byk perkara
aku kene utamakan..selain dari debat...

tu mmg dah agak sedih
walaupun aku tahu
"Allah tahu apa yang aku tak tahu"
jadi aku redho je la..walaupun sedikit sedih.
namun...hurm..aku ikut je aturan Allah ya Bari' 

lagi2~
aku nak sangat sambung taekwondo aku
tp..di sebabkan beberapa sebab
terbengkalai training aku
dah la belt xnaik2..asyik duk situ jah..
penin jugak ennn///
macam mana aku nak handle perkaRa yang aku minta
tp  aku sendiri xboleh nak handLe

Smoga Allah permudahkan urusan aku
smoga Allah ya Bari' aturkan jadual hidupku
sebab aku yakin..Allah tahu yg terbaik
even hati aku sendiri terluka :)

Allah maha best !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3