Pages

.:My Dearest friends:.

Sunday, June 26, 2011

^^Nothing to say except Alhamdulillah^^

Salam smua
Rindu la pada Infinity..
seriously, tapi jarang update en..sian lak

sorry, aku lagi menghadapi banyak cabaran dalam hidup 
hehe
cabaran ape?
biarlah rahsia

tapi...
satu daripadanya dah selesai....
wah..lega

baru je Smalam
menangis macam tak cukup nafas
air mata pun tanak kuar
hingus meleleh3...haha...
mmg sesak naFas
mata pun bengkak gila3...

tapi..
bila fikir2 balik
smuanya perlu aku kembalikan kepada Allah
tu lah silap aku yang Pertama
aku lupa yang aku ada ALLAH untuk aku mengadu...
sometimes, aku boleh lupa...
Astghfirullah

tpi masalah kali ni,..benar2 
mengajar aku sesuatu

mengajar aku erti kefahaman 
dan persefahaman
dan toleransi
dan persepakatan
dan team work
dan blaa..blaa...blaa..

haha..macam2 la..1001 mende aku dapat
anyway..
tak tahu la depa baca ke tak en
THANK YOU SO MUCH !!!
COMMITTEE AGM IDEA SOCIETY 2011/2012
 YOU GUYS THE BEST !!!!!!! 

JOM, saling sapot menyapOt ! hehe

2 comments:

  1. haisshhhh....hang nie memang la.....

    ReplyDelete
  2. haha~ insyaAllah ajue..everything's FINE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3