Pages

.:My Dearest friends:.

Friday, September 25, 2015

Bloody Korban haha!



Memandangkan semua orang nak share gambar raya korban depa dekat laman sosial. maka aku pun tak mahu ketinggalan. semayang raya kat mana? atas katil. beraya kat mana,? dalam bilik kat uia depan laptop. I can say this is first time tak sambut raya. normally, aku akan raya rumah kawan kawan walaupun aku tak balik rumah. which is kadang kadang lah Never thought it felt so lonely. Somehow rasa mcm raya di perantauan. 

Tapi not bad lah raya dengan bloody monday 2, Cite bloody Monday 2 banyak sangat sacrifices, so aku dapatlah linkkan dengan raya korban , which means sacrifice jugak kan? kahkah. The pwoblem is too many suspicious people, sampai aku pun tak percaya sapa sapa dalam cerita tu. somehow if we relate in real life, walaupun dah pernah kena tipu dengan manusia sebelum ni memang aku pun akan terus jugak percaya kat manusia. sebab siapa lagi kita nak percaya?

Its okay. Aku biarkan Miura Haruma happy dengan adik dia last sekali. walaupun macam tak logic sangat lah siapa Spida tu. langsung takde clue. at least bagi la clue sikit macam dia slalu bagi. but somehow aku ada feeling yang perempuan tu connected dengan Jay sebenarnya. Oh, spoiler. gomenasai. gomen2.

Just suddenly feel want to disappear from this world.Like what Jay did for his sister. tu je dia nak. macam2 operasi nak letupkan Jepun, sebenarnya dia nak adik dia balik, thats all. that shows that bonding antara sibling tu memang to that extend. Dah sebulan lebih tak tweet and tak post apa apa kat ig and fb lain gila rasa. byk gila rasa boleh pakai. but sadly i spend to much baca manga and tgk anime and movie. tak sangka juga my life turned to be like this pada umoq 23. sebab tak pernah terfikir pun nak start gila kat anime or manga. well. it just happen thou. yada yada. god yang tentukan jalan hidup kita. pape hal aku still update hal orang lain kat sana. cuma nya apps ig ngan twitter and fb dah delete sebab Zingbox (Apps to read manga) use lots of Internal Storage. rasa macam nak delete whatsapp skali. ahahahaha. okbai

papehal sebenarnya nak ucapkan selamat hari raya korban. bai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3