Pages

.:My Dearest friends:.

Thursday, September 17, 2015

the only fest

Hai. Para pembaca yang budiman, yang rasa penat kerja rasa malas nak belajar, rasa nak cari pakwe rasa nak makan benda mahal dan macam macamlah rakusan nafsu pembaca.

oh. mukadimah sedikit lain harini. mood boleh tahan baik. sebab harini hujan. Jerebu quite worst lah since last 2 weeks. dah la duduk taman perindustrian plak tew. jammed. dogs everwhere. yeah. doesnt intend to complain anyway, ahaks. but i just did it didnt I? kuang kuang.

Yesterday went to Kaedfest, lepastu macam orang gila dapat jumpa member2 studio since dah dekat 3 weeks after we all started internship baru smalam jumpa. and we had dinner and so on. kenyang. burp! 

But the main event is to meet that girl named Zatool Iffah at Kaedfest. I has been 3 years dah dia dtg kaedfest and we met. and also it was our first meeting anyway. lepas kenal kat alam maya like 3 or mybe 2 years macam tu, we meet at Kaedfest masa tu dia baru balik dari UK. cuti summer. so I met her. there. so dah 3 years in a row lah skrg.

Lari sekejap daripada dunia kerja/praktikal. lepastu dtg ke kaedfest. let me be frank about this year kaedfest. Kaedfest rasa macam sangat asing. I mean, there's no familiar faces anymore. dulu masa zaman awal awal. senior2  yang aku kenal. batch2 aku, dan juga bebudak daripada kuliyyah lain pun ramai yang aku kenal. but since aku dah ada 3 batches juniors, aku rasa macam aku sangat senior dan nobody would recognize me anuway. kawan2 architecture pun dah takde. well. tu my personnel opinion. but technically Kaedfest still the best. and boleh kata a lot better. But, menurut zatul iffah. This time is little bit dull. sbb takde laksa penang. ahah! dulu byk jugak makanan. skrg tudung banyak macam Tudung Fest. oh Brooch Fest bak kata kakkema. anyway. syabas buat archimic this tenure berjaya langsungkan Kaedfest 15 dengan jayanya. rasanya korg bleh buat banyak program sbb lecturer incharge sporting. argh malas nak bukak cerita during our tenure dulu. semua kena sekat. itu xbleh ini xbleh. well. is not like ktorg tak rebel. tp power kita as students limited kat situ. past is past ;lah. syabaz kaedfest committee. always my favourite event. KAEDFEST. 

Kaedfest is so meaningful sebab dulu senior2 yang handle is the best man. kat Kaedfest lah aku kenal ramai senior daripada lain2 department. kat situ jugak lah dapat usha2 semua benda berkenaan dengan Kaed. dengan arti kata lain. Kaedfest is actually introducing Kaed tu sendiri. our proud. dulu aku selalu berangan aku nak jadi part of the kaedfest. and finally masa aku 2nd year aku jadi committe tambahan. and the next kaedfest14, aku jadi centralized archimic kaedfest untuk pubpro. Kaedfest is like a family festival . family gathering. no matter which department you are. you will work together. is not like to show whos the best. no no. its to gather. to assemble all of Kaedians. Tudia. semangt asobiyyah pulak ana. Gomenasai.

Okay thats enough about Kaedfest. enough already. It's too nostalgic Tak tahu macam mana bila dah grad nanti. wuwuwuw.

Anyway. somebody balas dendam kat ambe sebab ambe spoil cite maze runner. 
kahkhakhahkahka

okbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ASSALAMUALAIKUM

ASSALAMUALAIKUM
"wahai orang-orang yang beriman, Mengapa kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan?" "Allah sangat benci jika kamu mengatakan sesuatu yang tidak kamu kerjakan" Assoff:2-3